Podmienky a pravidlá

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "Obchodné podmienky") spoločnosti MN SOLUTIONS &; SERVICES s.r.o., so sídlom Mišákova 326/15, 779 00 Olomouc, IČO 10847685, zapísanej v obchodnom registri pod č. C 85808 vedená u Krajského súdu v Ostravě, e-mail info@inspekce-regalu.cz, telefónne číslo +420 608 243 047, adresa prevádzkarne Liboš 98, 783 13 Liboš (ďalej len "My" alebo "Predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), vzájomné práva a povinnosti Vás ako Kupujúcich a Nás ako Predávajúcich, ktoré vznikli v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") uzatvorenej prostredníctvom E-shopu na internetovej stránke www.regalymorava.cz.

Všetky informácie o spracúvaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.regalymorava.cz.

Ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Zmluva a Obchodné podmienky sú v českom jazyku. Obchodné podmienky môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj naša Zmluva podlieha použitiu prostriedkov komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú dohodnúť sa navzájom bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva sa tak uzatvára na diaľku v prostredí E-shopu, prostredníctvom webového rozhrania ("E-shop web interface").

Ak je niektorá časť Podmienok v rozpore s tým, čo sme si vzájomne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v našom E-shope, má táto konkrétna dohoda prednosť pred Podmienkami.

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1. Cena znamená peňažnú sumu, ktorú zaplatíte za Tovar;

1.2. Cena dopravy znamená peňažnú sumu, ktorú zaplatíte za dodanie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.6. Objednávka znamená Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s nami;

1.7. Užívateľský účet znamená účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovávanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;

1.8. Vy ste osoba nakupujúca v našom E-shope, právne označovaná ako Kupujúci;

1.9. Tovarom sa rozumie všetko, čo si môžete kúpiť v E-shope.

2. Všeobecné ustanovenia a upozornenia

2.1.

2.2 Pri nákupe Tovaru ste povinní poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Preto budeme považovať informácie, ktoré ste nám poskytli v Objednávke, za správne a pravdivé.

2.3 V našom E-shope poskytujeme aj prístup k recenziám Tovaru, ktoré vypracovali iní spotrebitelia. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tak, že recenzie priraďujeme ku konkrétnym Objednávkam, takže v našom internom systéme vidíme pri každej recenzii priradené ID Objednávky a sme schopní overiť a preukázať, že recenzia je od skutočného spotrebiteľa.

3. Ukončenie zmluvy

3.1. Zmluvu s nami možno uzavrieť len v českom jazyku.

3.2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto prostriedkov (t. j. najmä za prístup na internet), preto nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady účtované Nami nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s Naším použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie.

3.3 Aby sme mohli uzavrieť Zmluvu, musíte vytvoriť Objednávku v E-shope. Tá musí obsahovať nasledujúce informácie:

a) Informácie o Tovare, ktorý kupujete (v E-shope označíte Tovar, ktorý máte záujem kúpiť, kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka");

b) Informácie o Cene, Poplatku za dopravu, spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie sa zadávajú v rámci vytvárania Objednávky v používateľskom rozhraní E-shopu a informácie o Cene, Poplatku za dopravu a Celkovej cene sa poskytujú automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, jeho doručenia a spôsobu úhrady;

c) Vaše identifikačné a kontaktné údaje, ktoré nám slúžia na doručenie Tovaru, najmä Vaše meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;

3.4 Počas vytvárania Objednávky môže Zákazník údaje meniť a kontrolovať až do ukončenia Objednávky. Po kontrole stlačením tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" bude Objednávka dokončená. Pred stlačením tlačidla je však potrebné potvrdiť, že ste si prečítali tieto Podmienky a súhlasíte s nimi, inak nebude možné Objednávku dokončiť. Zaškrtávacie políčko slúži na potvrdenie a vyjadrenie súhlasu. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo nám.

3.5 Vašu Objednávku potvrdíme čo najskôr po jej prijatí nami správou zaslanou na vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie Objednávky a tieto Obchodné podmienky ako prílohu e-mailovej správy. Podmienky v znení platnom v deň prijatia Objednávky, t. j. v znení priloženom ako príloha potvrdzujúcej e-mailovej správy, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdenie Objednávky predstavuje uzavretie Zmluvy medzi nami a vami.

3.6 Môže sa stať, že Vám nebudeme môcť potvrdiť Objednávku. To zahŕňa situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac Tovaru, ako sme schopní dodať. Informáciu o maximálnom počte Tovaru Vám však vždy vopred poskytneme v rámci E-shopu a nemala by Vás prekvapiť. V prípade, že existuje akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v podobe zmenenej oproti Objednávke. V takom prípade je Zmluva uzavretá v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.

3.7 V prípade, že je v rámci E-shopu alebo v Objednávke uvedená zjavne nesprávna Cena, nie sme povinní dodať Vám Tovar za túto Cenu, a to ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. V takom prípade bude nová Zmluva uzatvorená v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. Za zrejmú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá cene obvyklej u iných predajcov alebo chýba či bola vynechaná číslica.

3.8 Ak dôjde k uzavretiu Zmluvy, ste povinní zaplatiť Celkovú cenu.

3.9. Ak máte zriadený Používateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadávať Objednávky. Aj v tomto prípade ste však povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vypĺňať vaše identifikačné údaje.

3.10. V niektorých prípadoch vám umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Na to, aby vám bola zľava poskytnutá, musíte vyplniť údaje o zľave do vopred určeného poľa v rámci návrhu Objednávky. Ak tak urobíte, Tovar vám bude poskytnutý so zľavou.

4. Užívateľský účet

4.1 Prístup k svojmu používateľskému účtu máte na základe svojej registrácie v rámci E-shopu.

4.2. Pri registrácii používateľského konta ste povinní správne a pravdivo uviesť všetky zadané údaje a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.

4.3. Prístup do používateľského konta je zabezpečený používateľským menom a heslom. Je vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť o týchto prístupových údajoch a tieto údaje nikomu neposkytovať. V prípade ich zneužitia za to nenesieme zodpovednosť.

4.4. Vaše používateľské konto je osobné, a preto nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím osobám.

4.5. Môžeme zrušiť váš používateľský účet, najmä ak ho nepoužívate dlhšie ako 12 mesiacov alebo ak porušíte svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.

4.6 Používateľské konto nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä z dôvodu nevyhnutnej údržby hardvéru a softvéru.

5. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, ZRUŠENIE VLASTNÍCKYCH PRÁV

5.1 Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v rámci E-shopu a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, ktorá je vždy rovnaká ako cena v Zmluve. Návrh objednávky obsahuje aj Cenu za dopravu alebo podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.

5.2 Celková Cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých zákonných poplatkov.

5.3 Úhrada celkovej Ceny sa od vás bude vyžadovať pri uzatvorení Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

a) Bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme ako súčasť potvrdenia vašej Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 3 dní.

b) V hotovosti pri osobnom odbere. V hotovosti je možné zaplatiť za Tovar v prípade jeho prevzatia v Našej prevádzke. V prípade platby v hotovosti pri osobnom odbere je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4 Faktúra bude vystavená elektronicky po zaplatení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Používateľskom účte.

5.5 Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, v opačnom prípade je uhradená v čase platby.

6. Dodanie Tovaru, Prevod poškodenia Tovaru

6.1 Tovar Vám bude doručený do 7 dní spôsobom podľa Vášho výberu, ktorý môže zahŕňať nasledujúce možnosti:

a) Osobný odber v Našich prevádzkach uvedených v zozname prevádzok;

b) Doručenie prostredníctvom prepravných spoločností Česká pošta, PPL CZ, DHL;

6.2. Tovar je možné doručiť len v rámci Českej republiky.

6.3. Doba dodania Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba dodania Tovaru vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Čas uvedený v týchto Podmienkach je len orientačný a môže sa líšiť od skutočného času dodania. V prípade osobného odberu v našej prevádzke vás budeme vždy informovať o možnosti vyzdvihnutia Tovaru e-mailom.

6.4 Po prevzatí Tovaru od Dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Dopravcovi a Nám. V prípade, že sa na obale vyskytne akákoľvek vada, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vniknutí do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od Dopravcu prevziať.

6.5 Ak porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadu podľa bodu 6.4 Podmienok, nebude to mať za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám Tovar. Zároveň Vaše neprevzatie Tovaru neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. V takomto prípade však máme právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy alebo Tovar uskladniť, za čo nám vzniká nárok na poplatok vo výške 500 Kč za každý deň, ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, odstúpenie je účinné dňom, kedy Vám odstúpenie doručíme. Odstúpením od Zmluvy nie je dotknuté právo na zaplatenie Prepravného ani právo na náhradu prípadnej škody.

6.6 Ak z dôvodov vzniknutých na Vašej strane dôjde k opätovnému doručeniu Tovaru alebo k jeho doručeniu iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady na takéto opätovné doručenie. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7 Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, keď Tovar prevezmete. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov uvedených v článku 6.4 Podmienok, nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov, ktoré ste nemohli ovplyvniť, ste ho neprevzali. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

6.8 V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná lehota dostupnosti, budeme vás vždy informovať v prípade:

a) mimoriadneho výpadku vo výrobe Tovaru a vždy vám oznámime novú predpokladanú dobu dostupnosti alebo informáciu, že Tovar nie je možné dodať;

b) omeškania dodávky Tovaru od nášho Dodávateľa a my Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.

7. ZODPOVEDNOSŤ ZA VÝKON

7.1 Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že Tovar:

a) zodpovedá dohodnutému popisu, typu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;

(b) je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;

c) je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;

d) je vhodný na účel, na ktorý sa Tovar tohto druhu bežne používa;

(e) zodpovedá svojím množstvom, kvalitou a inými vlastnosťami vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti obvyklým vlastnostiam Tovaru rovnakého druhu, ktoré môžete odôvodnene očakávať, a to aj vzhľadom na verejné vyhlásenia nás alebo inej osoby v rovnakom zmluvnom reťazci, najmä na reklamu alebo označenie;

f) je dodávaný s takým príslušenstvom vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, aké môžete odôvodnene očakávať, a

g) zodpovedá svojou kvalitou alebo spracovaním vzorke alebo vzorke, ktorá vám bola poskytnutá pred uzavretím zmluvy.

7.2 Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).

7.3. V prípade, že Tovar má vady, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa článku 7.1, môžete nás na takúto vadu upozorniť a uplatniť práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch, alebo osobne na adrese Liboš 98, 783 13 Liboš. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 Obchodných podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete bez Nášho súhlasu dodatočne zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili.

7.4 Ak má Tovar vady, máte tieto práva:

a) na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru alebo

b) na odstránenie vady opravou Tovaru,

ak by zvolený spôsob odstránenia vady bol nemožný alebo neprimerane nákladný v porovnaní s iným spôsobom, čo sa posúdi najmä s ohľadom na závažnosť vady, hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady, a na to, či je možné vadu odstrániť iným spôsobom bez toho, aby to pre Vás predstavovalo značné ťažkosti.

7.5 Odstránenie vady môžeme odmietnuť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by Tovar mal bez vady.

7.6 Máte tiež právo na:

a) primeranú zľavu z Ceny alebo

b) odstúpenie od Zmluvy,

ak:

a) odmietneme odstrániť vadu alebo ju neodstránime v súlade so zákonom;

b) sa vada vyskytne opakovane,

c) vada je podstatným porušením Zmluvy alebo

d) z nášho vyhlásenia alebo okolností je zrejmé, že vada nebude odstránená v primeranej lehote alebo bez podstatných ťažkostí pre vás.

7.7 Právo na odstúpenie od Zmluvy nevzniká, ak je vada Tovaru nepodstatná.

7.8 Ak ste vadu Tovaru spôsobili sami, nemáte práva z vadného plnenia.

7.9. Vadou Tovaru nie je opotrebenie spôsobené bežným používaním Tovaru alebo v prípade použitého Tovaru opotrebenie zodpovedajúce rozsahu jeho predchádzajúceho používania.

7.10. Pri uplatnení reklamácie vám vydáme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:

a) dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;

b) čoho sa reklamácia týka;

c) aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;

d) vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácií o vybavení reklamácie.

7.11. Ak sa nedohodneme na dlhšej lehote, odstránime vady a poskytneme vám informácie o vybavení reklamácie do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota uplynie márne, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

7.12. O vybavení reklamácie vás budeme informovať e-mailom a vystavíme vám potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu primeraných nákladov. Tieto náklady ste povinný preukázať, napr. účtenkami alebo dokladmi o odoslaní. V prípade, že bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na takéto vrátenie znášame my.

7.13. Ak ste podnikateľ, je Vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, ako ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní odo dňa prevzatia Tovaru.

7.14. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z vady plnenia v súvislosti s vadou, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.

8. O odstúpení od zmluvy

8.1 K odstúpeniu od Zmluvy, t. j. k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2. V prípade, že ste spotrebiteľ, t. j. osoba, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, alebo ak ide o kúpu tovaru, tak do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je dodanie viacerých kusov Tovaru alebo dodanie viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť až dňom dodania posledného kusu alebo časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky.

8.3 Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na našu adresu uvedenú v našich identifikačných údajoch). Môžete tiež použiť nami poskytnutý vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.

8.4 Ani ako spotrebiteľ však nemôžete odstúpiť od Zmluvy v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.

8.5. Lehota na odstúpenie od Zmluvy podľa článku 8.2 Obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak nám počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy zašlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa článku 8.2 Podmienok ste povinní vrátiť nám Tovar do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a znášate náklady na vrátenie Tovaru. Na druhej strane máte nárok na to, aby sme Vám vrátili Poplatok za dopravu, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu doručenia Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z Našej strany sme povinní uhradiť aj náklady na vrátenie Tovaru k Nám, avšak opäť len do výšky Poplatku za dopravu zodpovedajúceho najlacnejšiemu spôsobu doručenia Tovaru, ktorý sme ponúkli na doručenie Tovaru.

8.7 V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet, ktorý si odstúpivší zvolil. Suma však bude vrátená až po tom, ako nám bude Tovar doručený alebo nám predložíte doklad o jeho vrátení. Prosím, vráťte nám Tovar čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.

8.8 V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa bodu 8.2 Podmienok nám však zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom iným spôsobom, než aký je potrebný na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Tovaru, t. j. spôsobom, akým by ste sa s Tovarom oboznámili v kamennom obchode. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať si nárok na náhradu nákladov s Vaším nárokom na vrátenie Ceny.

8.9 Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám dodáme Tovar, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré Tovar nemožno dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej v bode 6.1 Podmienok. Od Zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v Objednávke úmyselne uviedli nesprávne údaje. Ak nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy kedykoľvek odstúpiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.

9. Riešenie spotrebiteľských sporov

9.1 Vo vzťahu ku Kupujúcim nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

9.2 Sťažnosti spotrebiteľov vybavujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@inspekce-regalu.cz. Informáciu o vybavení reklamácie zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

9.3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

9.4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online)

.

10. Záverečné ustanovenia

10.1. Ak má náš právny vzťah s Vami medzinárodný prvok (napr. zasielame tovar mimo územia Českej republiky), tento vzťah sa vždy riadi právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, Vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov nie sú touto zmluvou dotknuté.

10.2 Všetka písomná korešpondencia s vami sa bude doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu vám budeme doručovať na vašu e-mailovú adresu uvedenú v zmluve, vo vašom používateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.

10.3 Zmluvu možno meniť a dopĺňať len na základe písomnej dohody medzi nami. Sme však oprávnení zmeniť tieto Podmienky, avšak takáto zmena nebude mať vplyv na už uzavreté Zmluvy, ale len na Zmluvy uzavreté po nadobudnutí účinnosti zmeny. O zmene vás však budeme informovať len v prípade, ak ste si vytvorili používateľský účet (aby ste mali tieto informácie pre prípad, že si objednáte nový Tovar, avšak zmena nezakladá právo na ukončenie Zmluvy, keďže nemáme Zmluvu, ktorú by bolo možné ukončiť) alebo vám máme na základe Zmluvy pravidelne a opakovane dodávať Tovar. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak od vás nedostaneme oznámenie do 14 dní od zaslania informácie o zmene, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku Tovaru po nadobudnutí účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

10.4 V prípade Vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, zlyhanie subdodávateľa a pod.), nezodpovedáme za žiadnu škodu spôsobenú v dôsledku alebo v súvislosti s udalosťou Vyššej moci a ak udalosť Vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme My aj Vy právo odstúpiť od Zmluvy.

10.5 Vzorový formulár na uplatnenie reklamácie a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy sú priložené k Podmienkam.

10.6 Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Tieto Podmienky a Potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky však vždy dostanete e-mailom, a preto budete mať vždy prístup k Zmluve bez našej účasti. Odporúčame vám, aby ste si Potvrdenie objednávky a Podmienky vždy uložili.

10.7 Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 01.09.2023.